ΑΓΟΡΑ


Πώς θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

  • Στο επάνω μέρος της σελίδας, αριστερά, στο μενού με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε και πατήστε το σύμβολο "+" στα δεξιά της. Στη συνέχεια επιλέγετε την υποκατηγορία που θέλετε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά ρυθμίζετε την ποσότητα και πατάτε το "Προσθήκη στο καλάθι" που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
  • Από την επιλογή "Αναζήτηση" στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων, πληκτρολογώντας τον 4ψήφιο κωδικό του προϊόντος ή οποιαδήποτε λέξη (ολόκληρη ή όχι) του ονόματός του ή από την "Φωνητική Αναζήτηση", εάν η συσκευή σας διαθέτει μικρόφωνο.

 

Τί μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε επικοινωνώντας με έναν από τους πωλητές μας στα τηλέφωνα: 801 1122880 ή 210 9315154 εργάσιμες ημέρες από τις 09:00 μέχρι τις 17:00.

 

Πώς μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος υπάρχει μία μεγάλη ποικιλία καπνικών ειδών, καθώς και πολλά άλλα γενικής χρήσεως προϊόντα, τα οποία μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση, έχουμε διαιρέσει την μεγάλη γκάμα προϊόντων μας σε υποκατηγορίες, από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την "Αναζήτηση", που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

 

Τί είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί  "Προσθήκη στο καλάθι"  να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί "Διαγραφή" μέσα από το καλάθι. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας.

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

 

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Ρυθμίστε την ποσότητα, πατήστε στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" κάτω από το προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο κουμπί “ΤΑΜΕΙΟ/CHECKOUT” που βρίσκεται πάνω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας. Στην συνέχεια θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε μία φόρμα με κάποια βασικά στοιχεία σας και έπειτα να ορίσετε τον τρόπο πληρωμής. Τότε θα δείτε το συνολικό ποσό πληρωμής (+ έξοδα αποστολής), θα πρέπει να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης και θα έχετε τη δυνατότητα σημειώσεων, αποριών ή σχολίων σχετικά με την παραγγελία.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 801 1122880 ή στο 210 9315154 εργάσιμες ημέρες 09:00-17:00.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

 

Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε “Ολοκλήρωση Παραγγελίας” θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει αποθηκευτεί επιτυχώς. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε. Επίσης θα λάβετε ένα e-mail, το οποίο θα σας ενημερώνει πως η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν δεν λάβετε το άνωθεν e-mail στον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό, η παραγγελία σας δεν έχει καταχωρηθεί.

 

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τί μπορώ να κάνω;

Στο panora.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε δύο δυνατότητες:

  • Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση service@panora.gr, όπου θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας ή το όνομα στο οποίο έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
  • Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 17:00.

 

Πώς μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

  • Με e-mail στο service@panora.gr
  • Τηλεφωνικά στο 801 1122880 ή στο 210 9315154 τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 17:00

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το panora.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με δύο τρόπους:

  • Με e-mail στο service@panora.gr
  • Τηλεφωνικά στο 801 1122880 ή στο 210 9315154 τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 17:00 .

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας κάποιες χρήσιμες οδηγίες επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του panora.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 7 ημερολογιακές ημέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 7 ημέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ

 

Πότε θα παραλάβω;

Στο panora.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε καταφέρει για εσάς να είμαστε οι διαπιστωμένα πιο γρήγοροι στην διεκπεραίωση παραγγελιών και πάντα με τις καλύτερες τιμές. Έτσι εάν η παραγγελία σας καταχωρηθεί μέχρι τις 15:00, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη ημέρα σπίτι σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο.

 

Ρίξε μια ματιά εδώ: https://panora.gr/apostoli 

Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Η panora.gr ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά. Λεπτομερέστερα:

Για όλη την Ελλάδα

  • Τα έξοδα αποστολής είναι 1,48 € (μέχρι 1 κιλό) και 3,32 € (από 1 μέχρι 3 κιλά). Από τα 3 κιλά και πάνω, η χρέωση είναι 0,98 € για κάθε ένα επιπλέον κιλό.
  • Για τις πρόσθετες υπηρεσίες υπάρχει επιπλέον χρέωση.

Αναφέρονται ενδεικτικά:

-Επίδοση σε προκαθορισμένη ώρα: 1,85

-Ειδική διαχείριση: 1,60

-Αποστολή με αντικαταβολή: 1,98

 

 

Ποιές ημέρες και ώρες παραδίδονται τα προϊόντα;

Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-17:00 (ανάλογα με το τοπικό πρακτορείο). 

 

Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ημέρα και ώρα;

Μπορείτε να αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελίας σας, την επιθυμητή ημέρα παραλαβής.
Σε περίπτωση αναφοράς συγκεκριμένης ώρας παραλαβής, κάνετε χρήση πρόσθετης υπηρεσίας που σας επιβαρύνει με 1,85 €.

 

ΠΛΗΡΩΜΗ

 

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι της panora.gr έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι:

Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον διανομέα της εταιρίας courier που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας, εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς του panora.gr, σε όλες τις συστημικές τράπεζες.

Πιστωτική/χρεωστική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (οποιασδήποτε τράπεζας) μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών και επιπλέον στα τόσα χρόνια λειτουργίας μας δεν έχει υπάρξει ούτε μία περίπτωση απάτης ανάμεσα στις χιλιάδες των πελατών μας.

 

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας;

Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (διασύνδεση (με redirect) στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Eurobank).

 

Ποίες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες δέχεστε;

  • Visa
  • Mastercard

 

 

Εάν έχετε επιπλέον απορίες ή χρειάζεστε διευκρινήσεις, είμαστε στη διάθεσή σας να σας βοηθήσουμε, επικοινωνώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο τις εργάσιμες ημέρες από τις 09:00 έως τις 17:00.

Χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες, προκειμένου να βελτιώσουμε και να εξατομικεύσουμε την περιήγησή σας, καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Δείτε αναλυτικά την πολιτική μας.