Όροι Χρήσης


Επωνυμία: PANORA MON.I.K.E.
Α.Φ.Μ.: 800474810
Δ.Ο.Υ.: ΚΑΒΑΛΑΣ
Έδρα: ΑΒΕΡΩΦ 7, ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
Γ.Ε.ΜΗ.: 124469030000


Το www.panora.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της ελληνικής εταιρείας «PANORA ΜON.Ι.Κ.Ε.». Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος panora.gr, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.panora.gr.

 

Αρχή φόρμας

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στην άνω ιστοσελίδα www.panora.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεσή σας με αυτούς. 

1. Όροι

Όσοι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας αυτόματα αποδέχονται τους παρακάτω όρους οι οποίοι καθορίζουν την σχέση που διέπεται μεταξύ panora.gr και χρήστη. Εάν διαφωνεί ένας ή περισσότεροι επισκέπτες ή χρήστες, τότε οφείλουν να αποφύγουν την επίσκεψη ή την χρήση του panora.gr και των υπηρεσιών που παρέχει ο δικτυακός αυτός τόπος.
Το panora.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες του και τα συναλλακτικά ήθη.
Σε περίπτωση που συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον ιστότοπο panora.gr και τις από αυτόν παρεχόμενες υπηρεσίες του, τότε αυτόματα αποδέχονται και τις τροποποιήσεις των Όρων. Σε αντίθετη περίπτωση, μη αποδοχή των τροποποιήσεων δηλαδή, ο επισκέπτης ή χρήστης υποχρεούται να εγκαταλείψει τον δικτυακό τόπο του panora.gr.
Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.  

Οι παρακάτω όροι είναι προσβάσιμοι σε όλους τους επισκέπτες και χρήστες του panora.gr. Η επιβεβαίωση γνωστοποίησης κι αποδοχής τους αποτελεί προϋπόθεση για την συνέχιση της ενεργοποίησης του λογαριασμού παρεχομένων υπηρεσιών. Τo panora.gr θεωρεί ότι όλοι οι χρήστες του έχουν διαβάσει τους παραπάνω όρους χρήσης και συμφωνούν με αυτούς.
Απαγορεύεται η χρήση των υπηρεσιών του panora.gr από ανήλικους, σύμφωνα με το ισχύοντα νόμο. Οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες. Αν παρά όλα αυτά ανήλικοι αυτοβούλως επισκεφθούν ιστοσελίδες ή κάνουν χρήση υπηρεσιών που είναι δυνατόν να θεωρηθούν ακατάλληλες για αυτούς, το panora.gr δεν φέρει καμία ευθύνη.

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης και κάθε τροποποίησή τους διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο.

 

2. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

Το panora.gr δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του www.panora.gr, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα του panora.gr, υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

                                 

3. Περιορισμός ευθύνης

Το panora.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητάς τους.

Το panora.gr ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που το ίδιο δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου του.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα panora.gr δεν φέρει ευθύνη για τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης το panora.gr ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

 

4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από το panora.gr, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του panora.gr και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το panora.gr και το ηλεκτρονικό του κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα του panora.gr και του www.panora.gr και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.

Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στις ιστοσελίδες www.panora.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

 

5. Υποχρεώσεις Χρήστη

Οι χρήστες της ιστοσελίδας  www.panora.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.



6. Ασφάλεια

Το panora.gr αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος panora.gr επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

Αναγνώριση Πελάτη

Ο κωδικός που χρησιμοποιείται για την αναγνώρισή σας είναι ο Κωδικός Εισόδου (username), ο οποίος κάθε φορά που τον καταχωρείτε σας παρέχει πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω του ανωτέρω κωδικού και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψής του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς του ή διαρροής του θα πρέπει να ζητήσετε την αντικατάστασή του μέσω της αποστολής νέου στον λογαριασμό e-mail σας, χρησιμοποιώντας την επιλογή: "Ξεχάσατε τον κωδικό σας;". Αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα panora.gr δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας να αποφεύγετε τη χρήση εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης).

Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή/μέλος στο panora.gr είναι εμπιστευτικές και το panora.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

Το panora.gr δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

Στην περίπτωση που το panora.gr χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων του, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.

Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.

Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

 

7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.panora.gr και κυρίως κατά την πραγματοποίηση αγοράς, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων, κινητό τηλέφωνο κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας. Στοιχεία σε κάθε περίπτωση απαραίτητα για την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων www.panora.gr, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν συναλλαγές σας μαζί μας, επικοινωνίας, βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές).

Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι του panora.gr που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει παρθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με το panora.gr επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.

Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

                

8. Αγορά Προϊόντων

Για να διευκολύνουμε την αναζήτησή σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε 8 κεντρικές κατηγορίες, οι οποίες βρίσκονται στο ΜΕΝU "Ξ" . Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται εφόσον επιλέξετε το "+" στα δεξιά της εκάστοτε κατηγορίας.

Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με τα λιγότερα clicks. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας ή ακόμη καλύτερα τη "φωνητική αναζήτηση".

Το panora.gr κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας σάς καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με  την Εξυπηρέτηση Πελατών στο service@panora.gr ή τηλεφωνικά στο 210 9315154.

 

9. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του panora.gr σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που μας καταβάλατε α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του. Η panora.gr ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Πριν από κάθε επιστροφή είναι απαραίτητο να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της panora.gr. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα 2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 10 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί 3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή.

Υπαναχώρηση Σύμβασης-Επιστροφή Χρημάτων

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε, εντός 14 ημερών, από την ηλεκτρονική σας αγορά. Η περίοδος αυτή ξεκινά από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων σας. Ωστόσο, αν η λήξη αυτής της προθεσμίας συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα εμπορεύματα. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να μας ενημερώσετε ρητά για τη σχετική απόφασή σας. Αυτό μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης σύμφωνης με το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, με την οποία μπορείτε να μας ενημερώσετε για την υπαναχώρησή σας.
Εμείς οφείλουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό, στον οποίο θα είστε δικαιούχος ή συνδικαιούχος, μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή της κοινοποίησης υπαναχώρησης, αλλά μπορούμε να καθυστερήσουμε την επιστροφή εάν δεν έχουμε λάβει πίσω τα εμπορεύματα ή την απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα αυτά δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά τέλη που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Εσείς βαρύνεστε επίσης με το κόστος επιστροφής των εμπορευμάτων σε εμάς.

Προσοχή!
Σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε τα εμπορεύματα που παραλάβατε προτού αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα φυσικό κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες.

 

10. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε «click» στο σημείο «Χ» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, δεν έχετε λάβει δηλαδή e-mail με τον κωδικό αποστολής της παραγγελίας σας, μπορείτε να καλέστε στο 210 9315154 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.

 

11. Τρόποι Πληρωμής

• Πληρωμή μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα panora.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, σύμφωνα με τους όρους των εταιριών ταχυμεταφοράς, θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας, τότε η πιστωτική/χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία της αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης, κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την ταυτότητα του.

• Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

Πληρώστε στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλη την Ελλάδα. Χρέωση € 1,98 .

• Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των tραπεζών που συνεργαζόμαστε:

EUROBANK-ERGASIAS: 00260391810200246365       IBAN: GR8902603910000810200246365

ALPHA BANK: 574002002003417           IBAN: GR5201405740574002002003417

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 49144022511            ΙΒΑΝ: GR7001104910000049144022511

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5247070825922        IBAN: GR0601722470005247070825922

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην κατάθεση ως αιτιολογία δηλώστε το όνομά σας

Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση, διαγράφονται αυτομάτως, εάν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα καταχώρησής τους.

 

13. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ημερομηνίες και ώρες αποστολής και παράδοσης:

Οι ημέρες και ώρες παράδοσης είναι σύμφωνες με τους όρους παράδοσης των συνεργαζόμενων εταιριών courier. Ο χρόνος παράδοσης διαρκεί από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες (ενδεχόμενα αυτό να μην ισχύσει για δυσπρόσιτες περιοχές ή σε περίπτωση ακραίων συνθηκών).

 Προσοχή:
-Οι παραγγελίες που καταχωρούνται είτε ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας παραγγελίας του site, είτε τηλεφωνικά, από Δευτέρα έως Παρασκευή -εκτός αργιών- μέχρι τις 15:00, αποστέλλονται την ίδια ημέρα (η οποία χαρακτηρίζεται εναρκτήρια για τον χρόνο παράδοσης).
-Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή -εκτός αργιών- μετά τις 15:00, αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα (η οποία χαρακτηρίζεται εναρκτήρια για τον χρόνο παράδοσης).
-Οι παραγγελίες που καταχωρούνται καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου αλλά και των αργιών, αποστέλλονται την πρώτη εργάσιμη ημέρα (η οποία χαρακτηρίζεται εναρκτήρια για τον χρόνο παράδοσης).

 
 Προσοχή:
-Οι συνεργαζόμενες με το panora.gr εταιρίες courier είναι η Speedex, η ΕΛ.ΤΑ. Courier, η Γενική Ταχυδρομική και η Box Now.
-Οι παραδόσεις των παραγγελιών από τις εταιρίες courier πραγματοποιούνται Δευτέρα-Παρασκευή -εκτός αργιών- 08:30-16:30 και αναλόγως του πρακτορείου που εξυπηρετεί την εκάστοτε περιοχή.
-Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα της εταιρίας courier, εφόσον αυτό αναφερθεί σαφώς στο πλαίσιο "Παρατηρήσεις" κατά την καταχώρηση της παραγγελίας ή στην διεύθυνση αποστολής.

Ενημέρωση: μέσω των ηλεκτρονικών σελίδων της Speedex (www.speedex.gr), της ΕΛ.ΤΑ. Courier (www.elta-courier.gr), της Γενικής Ταχυδρομικής (www.taxydromiki.com/track) και της Box Now (boxnow.gr) μπορείτε να ενημερωθείτε: 1) για το κατάστημα courier που εξυπηρετεί την περιοχή σας και 2) για την εξέλιξη της αποστολής της παραγγελίας σας, πληκτρολογώντας τον κωδικό αποστολής, τον οποίο λαμβάνετε από εμάς με e-mail κατά την παράδοση της παραγγελίας στην courier που επιλέξατε.


*(οι ημέρες αλλά και οι ώρες αποστολής και παράδοσης αναφέρονται πάντα με κάθε επιφύλαξη)



Έξοδα Αποστολής:

Το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται ως εξής: 

 

Έξοδα Αποστολής:

Speedex:

Δέμα μέχρι 1 kg                                 € 2,19

Δέμα από 1 έως 3 kg                          € 2,99

Κάθε επιπλέον kg                               € 0,68  

*Επιπλέον επιβάρυνση € 0,75 για απομακρυσμένες από κατάστημα Speedex περιοχές (σύμφωνα με τον Τ.Κ.*)


ΕΛ.ΤΑ. Courier:

Δέμα μέχρι 1 kg                                € 1,99

Κάθε επιπλέον kg                              € 0,68


Γενική Ταχυδρομική (παράδοση στον χώρο σου):

Δέμα μέχρι 1kg                                € 2,29

Κάθε επιπλέον kg                             € 0,99

*Επιπλέον επιβάρυνση € 3,20 για απομακρυσμένες από κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής περιοχές (σύμφωνα με τον Τ.Κ.*)

 

Γενική Ταχυδρομική (παραλαβή από κατάστημα):

Δέμα μέχρι 2kg                                € 1,59

Κάθε επιπλέον kg                             € 0,99

 

Box Now (διαθέσιμο για παραγγελίες έως 5kg):

Δέμα μέχρι 5kg                               € 3,00

 

Επιπλέον Υπηρεσίες:


Αντικαταβολή                                 € 2,99
Παράδοση Σαββάτου                        € 2,90 (Speedex) & € 3,10 (ΕΛ.ΤΑ. Courier)
Παράδοση προκαθορισμένη ώρα        € 3,10 (διατίθεται μόνο από την ΕΛ.ΤΑ.Courier) (σε χρονικό πλαίσιο 2 ωρών)
Προσπάθεια 3ης παράδοσης              € 3,10 (διατίθεται μόνο από την ΕΛ.ΤΑ.Courier)


*Προσοχη: εάν η περιοχή σας διαθέτει νέο Τ.Κ. (που δεν λήγει σε -00 δηλαδή), παρακαλούμε χρησιμοποιήστε αυτόν και όχι τον παλιό.

 

                        

14. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

15. Εγγύηση

Η εταιρία μας παρέχει τη νομική εγγύηση των 2 ετών για τα προϊόντα που εμπορεύεται, σύμφωνα με την σχετική ευρωπαϊκή οδηγία και συγκεκριμένα το άρθρο 103 του νόμου 4512/2018 και πιο συγκεκριμένα: 

Ευθύνη κατά την πώληση καταναλωτικών αγαθών (νόμιμη εγγύηση)

Σε κάθε πώληση ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει στον καταναλωτή τα αγαθά με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος είναι ο πωλητής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: η εταιρία μας έχει συμφωνήσει να ενεργεί ως μεσάζων, όσον αφορά τα προϊόντα που υπόκεινται στους όρους της νόμιμης εγγύησης.

Σε περίπτωση που εντοπιστεί ελαττωματικό προϊόν, ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει για το ελάττωμα εντός 24 ωρών, εκτός από το νομικά προβλεπόμενο διάστημα των 2 ετών από την παράδοση του εμπορεύματος.

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό. Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.

Δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση.

Η επιστροφή των προιόντων γίνεται αφού πρώτα ενημερωθεί η εταιρία με επίσημο τρόπο. Η εταιρία θα δώσει εντολή σε συμβεβλημένη εταιρία ταχυμεταφορών να παραλάβει το επιστρεφόμενο προιόν από το σημείο που αρχικά είχε παραληφθεί το προϊόν (σε καλά σφραγισμένο χαρτοκιβώτιο, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς και όλα τα σχετικά έγγραφα – παρελκόμενα που περιείχε από το κατασκευαστή και την αρχική του συσκευασία). Στη συνέχεια το προϊόν θα μεταφερθεί στον ειδικό χώρο επιστροφών της εταιρίας μας και θα αξιολογηθεί από το τμήμα επιστροφών. Το κόστος παραλαβής, μεταφοράς και αξιολόγησης είναι κατ’ ελάχιστο πέντε ευρώ (5€) πλέον του εκάστοτε ΦΠΑ και αναλόγως του όγκου και του βάρους.   

 

16. Ενημερωτικά e-mails (newsletters)

Είναι πιθανόν να λάβετε newsletter, σε περίπτωση που είτε έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα panora.gr, είτε έχετε κάνει εγγραφή στο newsletter του panora.gr, είτε τέλος, κάποιος φίλος σας, μας έχει παραχωρήσει το e-mail σας, συμετέχοντας στο πρόγραμμα πόντων PANORA GReen.

1. Το panora.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email.

2. Το panora.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση.

3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

4. Το panora.gr  χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε 3ους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη μη λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletters), σας δίνεται η δυνατότητα είτε να απεγγραφείτε από την λίστα παραληπτών (unsubscribe), μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου στο κάτω μέρος κάθε newsletter, είτε να έρθετε σε επαφή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με οποιονδήποτε από τους τρόπους επικοινωνίας.

 

17. Ενημερωτικά sms

Είναι πιθανόν να λάβετε ενημερωτικό sms, σε περίπτωση που είτε έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα panora.gr, είτε έχετε συμετάσχει σε διαγωνισμό ή κλήρωση που έχει διοργανωθεί υπό την εποπτεία του panora.gr.

Η επιτυχημένη και έγκαιρη παράδοση εξαρτάται από:
1. Την γεωγραφική περιοχή στην οποία βρίσκεται ο χρήστης και από το αν η συγκεκριμένη περιοχή καλύπτεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
2. Την ενεργοποιημένη ή όχι συσκευή του παραλήπτη του μηνύματος.
3. Την φορητότητα του αριθμού
4. Το αν οι καιρικές συνθήκες επιτρέπουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
5. Το αν τα δίκτυα είναι υπερφορτωμένα ή όχι.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη μη λήψη ενημερωτικών sms, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με οποιονδήποτε από τους τρόπους επικοινωνίας και να ζητήσετε την διαγραφή του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου από τη λίστα παραληπτών.

back to top espa
Χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες, προκειμένου να βελτιώσουμε και να εξατομικεύσουμε την περιήγησή σας, καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Δείτε αναλυτικά την πολιτική μας.