Απολαύστε αδιάκοπα τα προνόμια του Προγράμματος Επιβράβευσης Πελατών και κερδίστε!
Έχετε ερωτήσεις; Έχουμε απαντήσεις!
1. Πως κερδίζω πόντους;
-Δημιουργώντας λογαριασμό (500 ΠΟΝΤΟΙ)
-Συμπληρώνοντας extra πεδία κατά τη δημιουργία λογαριασμού (100 ΠΟΝΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΔΙΟ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Γράφοντας σχόλιο στη σελίδα προϊόντος (100 ΠΟΝΤΟΙ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Αγοράζοντας προϊόντα που σου δίνουν πόντους
-Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας (500 ΠΟΝΤΟΙ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Καταχωρώντας παραγγελία με συνολικό ποσό άνω των € 100,00 (200 ΠΟΝΤΟΙ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Καταχωρώντας περισσότερες από μια (1) παραγγελίες σε διάστημα 10 ημερών (200 ΠΟΝΤΟΙ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Πραγματοποιώντας αγορά την εβδομάδα πριν την ημέρα των γενεθλίων σου (2000 ΠΟΝΤΟΙ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Ως Δώρο από εμάς την ημέρα των γενεθλίων σου (200 ΠΟΝΤΟΙ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Προτείνοντας e-mails φίλων σου (100 ΠΟΝΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ MAIL) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Κερδίζεις επιπλέον πόντους σε περίπτωση που κάποια από αυτά τα e-mails πραγματοποιήσουν παραγγελία (3000 ΠΟΝΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ) ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
-Με διαγωνισμούς και ψηφοφορίες που θα γίνονται ανά διαστήματα
2. Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;
Απλά και εύκολα. Εφόσον είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμός σας, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να εξαργυρώνετε τους πόντους σας:
- Εάν το προϊόν που θέλετε να αποκτήσετε με εξαργύρωση είναι καπνικό (χαρτάκια, φιλτράκια κλπ), τότε κάνετε κλικ στο προϊόν για να μπείτε στη σελίδα του και στη συνέχεια ρυθμίζετε την ποσότητα που επιθυμείτε (σύμφωνα με τους διαθέσιμους πόντους σας) και κάνετε κλικ στο κουμπί "ΑΓΟΡΑ ΜΕ .... ΠΟΝΤΟΥΣ", που βρίσκεται κάτω από το κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ".
- Εάν το προϊόν που θέλετε να αποκτήσετε με εξαργύρωση είναι μη καπνικό, τότε πηγαίνεται στην κατηγορία "ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ" του MENU.
Μπορείτε να κρατάτε για όσο διάστημα θέλετε τους πόντους σας, ώστε να μαζέψετε τους απαραίτητους για να αποκτήσετε κάποιο "μεγάλο" δώρο που έχετε βάλει στόχο!
3. Οι πόντοι μου λήγουν και πότε;
Οι πόντοι σας ισχύουν επ΄αόριστον.
Έτσι θα έχετε όλο τον απαραίτητο χρόνο και τη δυνατότητα να επιλέξετε από τις πολλές και ενδιαφέρουσες προσφορές εξαργυρώσεως πόντων.
4. Τι μου προσφέρει το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών του Panora συγκριτικά με άλλα προγράμματα στην αγορά;
Καταρχήν, την επιβράβευση που επιθυμείτε εσείς, αφού επιλέγετε από μία πληθώρα προσφορών εξαργύρωσης, τα συγκεκριμένα αγαθά που ταιριάζουν στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας.
Το σημαντικότερο είναι ότι μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας από την πρώτη κιόλας παραγγελία! Είναι άμεσα ΔΙΚΟΙ σας και ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε δεύτερη παραγγελία για να τους εξαργυρώσετε!
Ρίξτε μια ματιά στους τρόπους απόκτησης πόντων και μπείτε κατευθείαν στο παιχνίδι!
5. Πως γνωρίζω πόσους πόντους διαθέτω;
Ενώ είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας, πηγαίνετε στο "ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ" και στη συνέχεια επιλέγετε "Ιστορικό Πόντων Ανταμοιβής".
Εκεί θα δείτε τους συνολικούς πόντους σας και αναλυτικά τις κινήσεις με τις οποίες αποκτήθηκαν ή εξαργυρώθηκαν.
6. Πως μαθαίνω για τις προσφορές που με αφορούν;
Όλες οι ισχύουσες προσφορές του Προγράμματος είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα.
Ενημερώνεστε σε τακτά χρονικά διαστήματα για τις εκάστοτε προσφορές εξαργύρωσης και μέσω υλικού όπως τα Newsletters του Προγράμματος, ή τα έντυπα που πιθανόν να συνοδεύουν τις παραγγελίες σας.
7. Τι διάρκεια έχουν οι προσφορές του προγράμματος Panora GREEN;
Οι προσφορές ισχύουν για αρκετό διάστημα ώστε να μπορέσετε να επωφεληθείτε από αυτές.
Ανά χρονικά διαστήματα αυτές θα ανανεώνονται και θα εμπλουτίζονται ώστε να αυξάνονται οι επιλογές σας.
8. Εάν έχω άλλα ερωτήματα;
Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 801 1122880 & 210 9315154 ή επιλέξτε οποιονδήποτε άλλο τρόπο επικοινωνίας.
9. Σε περίπτωση ακύρωσης/αλλαγής ή μη παραλαβής οποιασδήποτε συναλλαγής, τι γίνεται με τους πόντους;
Στην περίπτωση κατά την οποία ακυρώσετε ή αλλάξετε την αγορά σας, οι πόντοι που πιστώθηκαν ακυρώνονται εφόσον σας επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς, ενώ πόντοι που τυχόν εξαργυρώθηκαν επιστρέφουν στο λογαριασμό σας.
Τα δώρα της εξαργύρωσης δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται.
10. Τι γίνεται εάν το δώρο που θέλω δεν είναι διαθέσιμο;
Κάθε προϊόν που υπάρχει στη λίστα Εξαργύρωσης, είναι διαθέσιμο. Σε αντίθετη περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σας αποστείλουμε προϊόν ίσης αξίας σε πόντους.
Καλή Διασκέδαση!!!
The information below is required for social login
Σύνδεση
Δημιουργία νέου λογαριασμού